Medewerker Administratie en Klantcontact

NAAR WIE ZIJN WE OP ZOEK?

We zoeken een gemotiveerde man of vrouw met een proactieve, klantgerichte drive. Je bent nauwkeurig en zet graag een stapje meer voor de klant. Daarnaast ben je integer, betrouwbaar en een echte teamplayer. Je beschikt minimaal over een MBO 4-diploma en beschikt over HBO werk- en denkniveau.

WAT GA JE DOEN?

Samen met een enthousiast team van 20 collega’s zorg je dat elke dag de aanmeldingen die wij binnen krijgen worden beoordeeld en verwerkt. Je maakt een dossiers aan voor cliënten die bij ons in behandeling komen. Naast het aanmaken van dossiers verstuur je medische rapportages en procesrapportages. Voor dossiers waar de werkgever van een cliënt betrokken is stuur je offertes.

Een ander belangrijk deel van je werk is het klantcontact. Het gaat hier om telefonisch contact en contact per mail met o.a. cliënten, klanten en verwijzers.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

Als medewerker administratie en klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënt en klant (zowel in- als extern). Je draagt zorg voor een soepel verloop van het proces van  aanmelding tot ontslag van cliënten en verzorgt hieromtrent de administratie en communicatie. Je bent klantvriendelijk en ook nauwkeurig. Je vindt het leuk om onderdeel te zijn van een wat groter team. Administratief werk is werk waar je blij van wordt 🙂

WAT BIEDEN WIJ?

  • Een  salaris conform cao GGZ in schaal 35, (max. € 2.944,- bij een werkweek van 36 uur).
  • In eerste instantie een tijdelijk contract van 7 maanden voor 32 – 36 uur per week (met intentie tot verlengen met een vast contract).  Er bestaat de mogelijkheid om na een inwerkperiode van een half jaar 24 uur te gaan werken.
  • Een dynamische werkomgeving in een enthousiast team binnen een betrokken organisatie.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals een 13e maand, fietsplan, levensfase budget uren en een goede pensioenregeling.
  • Jaarlijkse pop-up borrel georganiseerd door de feestcommissie.

SOLLICITEER DIRECT

Graag ontvangen wij je gemotiveerde sollicitatie inclusief cv ter attentie van Arie Verheul. Sollicitaties zonder cv of motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van de vacature, dan kun je telefonisch contact opnemen met Arie Verheul.

OVER HSK

HSK is een toonaangevende, landelijke organisatie voor psychische zorg en gespecialiseerd in o.a. werknemerszorg. Wij onderzoeken en behandelen mensen met psychische problemen en bieden o.a. werkgevers en werknemers diensten op het gebied van preventie, interventie en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast heeft HSK een uitgebreid behandelaanbod voor huisartsen en expertisecentra voor de behandeling van specifieke psychische aandoeningen. Centraal in onze dienstverlening staan kwaliteit, snelheid en transparantie.

HSK is een zorginstelling met ruim 500 medewerkers verspreid over ruim 40 locaties in het gehele land. Onze dienstverlening is regionaal georganiseerd. Het plannings- en administratieproces vindt plaats vanuit vier servicedesks.

Werken bij HSK betekent werken met en voor mensen. Onze inzet is het bieden van topzorg met enthousiaste en gedreven medewerkers, die plezier hebben in hun werk. Opleiding en ontwikkeling van medewerkers staan bij HSK dan ook hoog in het vaandel.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.